Dus ik heb onlangs de auto afbetaald, een 2018 ES met 43k mijl (ik ben de oorspronkelijke eigenaar), was aan het kijken naar een gloednieuwe g70 of Kia Stinger, maar mijn vrouw wil een gloednieuwe Sienna, dus ik dacht dat het verantwoorder was om 7 tot 8 duizend dollar in mijn auto te steken om hem te laten rijden zoals ik wil en hem nog vier tot vijf jaar te houden.
Ik begon met een lagere motorsteun, dubbele catch can (sxth) en de bov solenoid upgrade (Pierburg). Had mijn down pipe (sxth) er ongeveer 1 week in, heb de bougies geüpgraded hksm45xl, intercooler met hot pipe upgrade (sxth), takeda momentum inlaat 2 dagen geleden geplaatst, heb een EK1 lite voor remote tuning. Dingen die deze week komen, pierce axleback uitlaat, ebcs (pierburg, achterste sway bar (pierce), achterste sway bar endlinks (white line), bov
Go Fast Bits t9221 hybrid dual oulet valve, n75 neodymium magnetische aftapplug, X1-Revolution OBD2 Multi Display Engine Monitor, Powerflex Trans Mount Bushing Insert - Race (Black), Powerflex Upper Motor Mount Bushing Insert - Race (Black), MSD High Performance Ignition Coil Pack, 1.6T DCT Custom Hybrid K03 Turbo Upgrade Kit n75, ECU/TCU tuning n75.
Hier zijn een paar foto's van de down pipe installatie, intercooler en inlaat.
P.S.
Als je een sxth intercooler koopt voor de 17-18 Elantra sport, zeggen ze dat er wat licht geslepen moet worden aan de crash bar. Vergis je niet, het is geen licht slijpen, je moet de onderkant van de crash bar afsnijden om hem te laten passen.
Ik begon met een lagere motorsteun, dubbele catch can (sxth) en de bov solenoid upgrade (Pierburg). Had mijn down pipe (sxth) er ongeveer 1 week in, heb de bougies geüpgraded hksm45xl, intercooler met hot pipe upgrade (sxth), takeda momentum inlaat 2 dagen geleden geplaatst, heb een EK1 lite voor remote tuning. Dingen die deze week komen, pierce axleback uitlaat, ebcs (pierburg, achterste sway bar (pierce), achterste sway bar endlinks (white line), bov
Go Fast Bits t9221 hybrid dual oulet valve, n75 neodymium magnetische aftapplug, X1-Revolution OBD2 Multi Display Engine Monitor, Powerflex Trans Mount Bushing Insert - Race (Black), Powerflex Upper Motor Mount Bushing Insert - Race (Black), MSD High Performance Ignition Coil Pack, 1.6T DCT Custom Hybrid K03 Turbo Upgrade Kit n75, ECU/TCU tuning n75.
Hier zijn een paar foto's van de down pipe installatie, intercooler en inlaat.
P.S.
Als je een sxth intercooler koopt voor de 17-18 Elantra sport, zeggen ze dat er wat licht geslepen moet worden aan de crash bar. Vergis je niet, het is geen licht slijpen, je moet de onderkant van de crash bar afsnijden om hem te laten passen.